I'm just an ordinary person

Happy Eid Mubarrak
Friday, August 08, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum semuaa...

Sekarang baru rasa feel nak update blog ni. Bukan apa, busy memanjang. Before raya, after raya.. Sekarang pon mood raya still turn on. Padahal dah dekat Perak ni. Seminggu masa berlalu cepat betul..

Syawal kali ini macam bermakna betul. Banyak perkara yang menggembirakan hati ni. Alhamdulillah segalanya dimakbulkan.. Aku cuma mengharapkan yang terbaik. Doa yang baik dari kawan kawan semua..

Bila on social networking, tengok kawan kawan semua update dah tunang, dah kawin, dah merisik. wooowwwwwww! rasa macam tergugat betul kesabaran aku ni. hahhaa. takpe, sabar. don't be rushing. Everything will be happen one day. Aminnnn...

Alhamdulillah, happy sangat raya tahun ni sebab dapat spent time with family and friend lama skit depend thun lepas. So, aku pon apa lagi lepaking bersama laa kann.. Tapi, sumpah serious mmg rindu sangat moment ni. bukan senang nak jumpa dorang lagi...


This is one of my wishlist setiap kali raya, and Alhamdulillah berjaya jugak jumpa budak kecik ni (baju putih). nak thu dia siapa? haha. ni lah ex aku punya adik. Even dah jadi ex pon, aku dengan family dia still keep in touch. menantu tk jadi katanyaa huhu.. credit to zaty and sab sebab bawakkan. al maklumlah drie pon tk pandai apatah lagi nk ada kereta hehe


Second moment , lokasi kat danga bay. ehh bukan raya kt danga bay. hhee
lepas je raya kat ruma adik sheera, terus pergi danga bay shoot untuk pre weeding zaty ni (dari kanan). dia ni tengah mengira detik waktu masa untuk diijabkabulkan with her fiancee. best kann? Aku doakan semua berjalan lancar babe. nak thu tak aku lah pengapit nyee.. hhuhu.. suke sangat... yang dari kiri ni pulak sabrina.. aku pun doakan kau bhagia and everlasting with myrul babe.


last last! this will be the happiness moment for me! hahah. gelak ketawa ntah apa apa. al maklumlah mmg payah sangat nak jumpa dorang ni sebab masing masing belaja ke utara selatan timur barat. hahaha. masa raya ni la kesempatan nya nak berjumpa.. masing masing bergaya kauu haa dengan monopod. macam macam posing buat..

so, SELAMAT HARI RAYA!!!!